Pristojnosti oddelkov
Pristojnosti oddelkov
Kabinet župana
- opravlja svetovalne, strokovne in organizacijske zadeve za potrebe župana in podžupanov;
- izvaja naloge načrtovanja, organizacije in izvedbe protokola ter prireditev, ki so občinskega značaja;
- zagotavlja celostno podobo mestne občine ter načrtuje in koordinira promocijsko politiko mestne občine;
- opravlja naloge medobčinskega, medmestnega in mednarodnega sodelovanja;
- opravlja naloge na področju odnosov z javnostmi;
- izvaja tehnično administrativne naloge ter druge zadeve z delovnega področja župana;
- pripravlja razvojne usmeritve in predloge ukrepov ter spremlja njihovo izvajanje na področju vzgoje in izobraževanja, zdravstva, socialnega varstva, kulture, športa, raziskav, otroškega varstva, mladine in javnih del;
- opravlja upravne naloge in vodi upravne postopke;
- zbira in obdeluje statistične podatke ter pripravlja analize za potrebe mestne uprave;
- sprejema in obravnava pobude in pritožbe občanov Mestne občine Ptuj ter drugih fizičnih in pravnih oseb;
- spremlja, analizira in oblikuje cene na področju negospodarskih javnih služb;
- skrbi za pripravo ključnih strateških dokumentov za mestno občino in črpanje evropskih sredstev;
- identificira potrebe po investicijah s področja negospodarskih dejavnosti;
- vodi investicijsko vzdrževanje s področja negospodarskih dejavnosti in negospodarske infrastrukture;
- izvaja postopke javnih naročil za potrebe izvajanja nalog kabineta;
- koordinira delo na pomembnejših investicijah in projektih mestne občine;
- opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge z delovnega področja in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor mestne uprave.
Služba za projekte in investicije
- so pripravlja ključne strateške dokumente mestne občine;
- koordinira delo na pomembnejših investicijah in projektih mestne občine;
- vodi projekte in črpa evropska sredstva za investicijske in ostale projekte;
- vodi investicije s področja negospodarskih dejavnosti;
- opravlja druge upravne in strokovne naloge s svojega delovnega področja in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor mestne uprave.
Oddelek za splošne zadeve
- zagotavlja pravno pomoč županu in mestnemu svetu;
- svetuje in sodeluje pri pripravi odlokov in drugih splošnih aktov;
- opravlja naloge, potrebne za delovanje mestnega sveta in drugih organov mestne občine;
- izvaja tehnična in pomožna opravila za potrebe mestne uprave, župana in mestnega sveta;
- upravlja s človeškimi viri;
- izvaja podporne naloge za civilno zaščito in reševanje, reševanje za primer naravnih nesreč, požarno varnost in organizirano gasilstvo;
- opravlja strokovna dela za četrtne skupnosti;
- gospodari z zgradbo občine in tehnično opremo;
- upravlja z domovi četrti in počitniškimi kapacitetami;
- zagotavlja prevoze župana;
- izvaja postopke javnih naročil za potrebe izvajanja nalog sekretariata;
- opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge z delovnega področja oddelka in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor mestne uprave.
Glavna pisarna
- izvaja dejavnosti vložišča, sprejemne in informacijske pisarne;
- elektronsko evidentira zadeve, dosjeje, dokumente in postopke odpravništva;
- skrbi za urejanje zbirk in varovanje dokumentarnega gradiva;
- skrbi za evidentiranje elektronskih vlog in sporočil prejetih na uradni elektronski naslov organa;
- strokovno usklajuje in nadzira naloge pri izvajanju pravil Uredbe o upravnem poslovanju;
- usklajuje poslovanje s poštnim podjetjem in skrbi za pogodbe z izvajalci poštnih storitev;
- izvaja strokovne naloge na področju informacij javnega značaja;
- pripravlja zahtevnejša statistična poročila na podlagi elektronske evidence dokumentarnega gradiva;
- pripravlja interne akte s področja dela glavne pisarne;
- sodeluje v delovnih skupinah z delovnega področja glavne pisarne;
- opravlja druge upravne in strokovne naloge s svojega delovnega področja in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor mestne uprave.
Služba za informatiko in e-poslovanje
- načrtuje, vzpostavlja, upravlja in vzdržuje informacijsko komunikacijskega (IKT) sistema za potrebe mestne občine;
- zagotavlja delovanje, dostopnost in razpoložljivost potrebne strojne, programske opreme, lokalnega računalniškega omrežja in storitev;
- izvaja enotno informacijsko varnostno politiko ter izvaja druge aktivnosti, povezane z informacijsko varnostjo;
- zagotavlja informacijsko okolje za podporo delovnih procesov;
- vodi in koordinira razvoj storitev e-poslovanja;
- izvaja naloge podpore uporabnikom IKT sistema;
- opravlja druge strokovne naloge s svojega delovnega področja in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor mestne uprave.
Oddelek za gospodarske dejavnosti
- pripravlja in izvaja programe komunalne in cestne dejavnosti;
- pripravlja razvojne usmeritve in predloge ukrepov ter spremlja njihovo izvajanje na področju gospodarstva in gospodarskih javnih služb;
- vodi investicije s področja gospodarske infrastrukture, kadar mestna občina nastopa kot investitor;
- predlaga način izvajanja gospodarskih javnih služb;
- določa standarde in normative za gospodarske javne službe;
- vodi postopke za podeljevanje koncesij in izbiro koncesionarjev;
- vodi nadzor nad izvajanjem nalog gospodarskih javnih služb;
- vodi zadeve s področja prometa, zvez in energetike;
- sodeluje s četrtnimi skupnostmi na področju gospodarskih javnih služb;
- izvaja postopke javnih naročil za potrebe izvajanja nalog oddelka;
- nudi pravno podporo pri javnih naročilih na vseh področjih dela mestne uprave;
- vodi upravne postopke s področja dela oddelka;
- pripravlja načrte razvojnih programov in omogoča njihovo izvajanje na področju gospodarskih javnih služb;
- spremlja, analizira in oblikuje cene na področju gospodarskih javnih služb;
- skrbi za promocijo turistične danosti;
- pospešuje in razvija turizem, kmetijstvo in podjetništvo;
- svetuje s področja podjetništva;
- opravlja naloge za določitev statusa javnega dobra in grajenega javnega dobra;
- opravlja naloge s področja stanovanjske dejavnosti in poslovnih prostorov;
- opravlja naloge na področju nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča;
- opravlja naloge na področju uporabe javnih površin;
- vodi postopke za uveljavljanje zakonite predkupne pravice;
- sodeluje v izvršilnih, insolvenčnih in zapuščinskih postopkih ter v odškodninskih zadevah, v katerih je udeležena mestna občina;
- opravlja druge upravne in strokovne naloge s svojega delovnega področja in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor mestne uprave.
Oddelek za javne finance
- pripravlja in izvaja proračun, zaključni račun proračuna ter druge akte s področja financ;
- vodi finančno poslovanje Mestne občine Ptuj,
- vodi računovodstvo za Mestno občino Ptuj in druge proračunske uporabnike, pripravlja in vodi premoženjsko bilanco Mestne občine Ptuj, evidenco finančnega premoženja in osnovnih sredstev Mestne občine Ptuj;
- spremlja in nadzira porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih in o morebitnih nepravilnostih obvešča župana ter mu predlaga ustrezne ukrepe;
- opravlja finančne preglede vseh pravnih poslov Mestne občine Ptuj, ki jih pripravljajo organi mestne uprave, in daje strokovno soglasje;
- daje mnenje h gradivom za mestni svet, ki imajo finančne posledice in jih pripravljajo organi mestne uprave;
- opravlja naloge ravnanja s finančnim premoženjem Mestne občine Ptuj;
- spremlja predpise s področja javnih in drugih financ, vključno z davki, prispevki in drugimi dajatvami, ki vplivajo na poslovanje Mestne občine Ptuj ter druge neposredne proračunske uporabnike;
- zagotavlja strokovno pomoč organom občine pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih aktov in posamičnih aktov s področja javnih financ;
- pripravlja analize in finančna poročila s področja financ;
- obračunava plače in ostale prejemkov za javne uslužbence, funkcionarje ter druge upravičence;
- izvaja plačilni promet;
- sodeluje pri pripravi razvojnih programov in strategij;
- izvaja postopke javnih naročil za potrebe izvajanja nalog oddelka;
- opravlja druge strokovne naloge s svojega delovnega področja in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor mestne uprave.
Referat za računovodstvo
- pripravlja računovodske izkaze za zaključni račun proračuna;
- opravlja finančne, knjigovodske in druge strokovne naloge za izvrševanje proračuna Mestne občine Ptuj ter druge proračunske uporabnike;
- pripravlja premoženjsko bilanco občine;
- vodi evidenco osnovnih sredstev ter finančnega premoženja Mestne občine Ptuj;
- opravlja druge strokovne naloge s svojega delovnega področja in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor mestne uprave.
Dokumenti, priloge
Klikni tukaj za prikaz prilog