Obnova dela Volkmerjeve ceste do Mestnega Vrha
Namen projekta je zagotavljanja varne, udobne dostopnosti za vse ciljne skupine prebivalcev Mestne občine Ptuj.
Oblikovanje in izvajanje ustreznih infrastrukturnih pogojev za trajnostno mobilnost bo prispevalo k spremembi potovalnih navad na Ptuju. S prehodi iz individualne rabe osebnega avtomobila na bolj trajnostne oblike prevoza (kolesarjenje, hoja ...) bomo znižali eksterne stroške prometa na ravni mesta in regije. Na daljši rok se bo znižal tudi odstotek družinskih in javnih izdatkov za mobilnost. Z investicijo bomo pripomogli k reševanju strateških izzivov in ciljev Celostne prometne strategije Mestne občine Ptuj, izhajajoč iz vizije razvoja prometa Mestne občine Ptuj: »PoTUJ privlačno, aktivno in trajnostno«.
Cilj projekta/predmet investicije je obnova in dograditev vozišča lokalne zbirne ceste LC 328152 (stacionaža po BCP od km 1+110 do km 1+990) z označitvijo kolesarskih pasov na obeh straneh vozišča ter ureditvijo površin za pešce. Hkrati se uredi še javna razsvetljava na manjkajočem delu obravnavanega odseka ceste za potrebe zagotavljanja varne, udobne dostopnosti za vse ciljne skupine prebivalcev Mestne občine Ptuj.
Na celotnem delu se izvede minimalna obnova horizontalnih in vertikalnih elementov ceste, v kolikor to dopušča teren.
Urediti je potrebno tudi delno odvodnjavanje cestišča oziroma voziščne konstrukcije ter obstoječega jarka z elementi za odvodnjo.
Temeljni razlog za investicijsko namero
Največji problem Volkmerjeve ceste proti Mestnemu Vrhu so neurejene površine za pešce in kolesarje, kar z vidika varnosti za udeležence v prometu predstavlja oviro in nevarnost. V sedanjem stanju odsek ceste ne zagotavlja primernih pogojev za pešačenje, kolesarjenje. Pločnikov ni izgrajenih, kar z vidika dostopnosti predstavlja težavo, še posebej za ranljive skupine (otroke, starejše, mamice z vozički, invalide ipd.). Gre za lokalno, kjer ni v celoti urejenih površin za kolesarje, Mestna občina Ptuj pa si prizadeva, da se ob vsaki rekonstrukciji obstoječih vozišč predvideva ureditev površin tako za kolesarje kot tudi za pešce.