Odlok o ustanovitvi skupne občinske uprave občin - neuradno prečiščeno besedilo (1)
Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/1999; ULRS, št. 23/2009
O D L O K
o ustanovitvi skupne občinske uprave občin
1. člen
S tem odlokom občine Cirkulane, Destrnik, Dornava, Gorišnica, Hajdina, Juršinci, Kidričevo, Majšperk, Markovci, Podlehnik, Starše, Sv. Andraž v Slovenskih goricah, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale in Mestna občina Ptuj (v nadaljevanju: občine ustanoviteljice) ustanavljajo “Skupno občinsko upravo” (v nadaljevanju: uprava), kot organ skupne občinske uprave za skupno opravljanje nalog na področju prostorskega načrtovanja, varstva okolja, medobčinske inšpekcije in medobčinskega redarstva, gospodarske infrastrukture in notranje revizije.
2. člen
Uprava ima status samostojnega skupnega upravnega organa občine iz 1. člena tega odloka.
Sedež uprave je na Ptuju, Mestni trg 01.
Uprava ima žig okrogle oblike, ob zgornjem robu je napis “Skupna občinska uprava” na spodnjem robu pa sedež uprave “Mestni trg 01, Ptuj.”
3. člen
Uprava opravlja upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge na naslednjih področjih:
1. prostorsko načrtovanje:
– priprava občinskih prostorskih aktov ter njihovih sprememb in dopolnitev,
– strokovna pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora,
– informacije iz uradnih evidenc,
– naloge službe mestnega/podeželskega arhitekta ali občinskega urbanista,
– druge naloge s področja urejanja prostora v skladu z veljavnimi predpisi;
2. varstvo okolja:
– priprava predpisov s področja varstva okolja in strokovna pomoč pri njihovem izvajanju,
– izvedba projekta regijske deponije komunalnih odpadkov,
– nadzorna služba za varstvo okolja;
3. medobčinska inšpekcija in medobčinsko redarstvo:
– izvajanje inšpekcijskega nadzorstva iz pristojnosti lokalne skupnosti,
– izvajanje nalog medobčinskega redarstva skladno z veljavno zakonodajo;
4. gospodarska infrastruktura,
5. notranja revizija.
4. člen
Pri odločanju v upravnih zadevah iz občinske pristojnosti nastopa uprava kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
Upravni akti, ki jih izdajajo pooblaščene osebe uprave imajo v glavi naziv uprave, izdajajo pa se v imenu krajevno pristojne občine ustanoviteljice.
Uprava mora pri izvrševanju upravnih nalog ravnati po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada, glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja uprave pa po skupnih usmeritvah vseh županov občin ustanoviteljic.
4.a člen
Medobčinska inšpekcija in medobčinsko redarstvo sta prekrškovna organa v to dejavnost vključenih občin ustanoviteljic skupne občinske uprave.
Plačane globe za prekrške, ki jih izreče medobčinska inšpekcija in medobčinsko redarstvo, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen.
5. člen
Upravo vodi vodja skupne občinske uprave, ki ga imenujejo in razrešujejo župani občin ustanoviteljic v skladu z zakonom o javnih uslužbencih. Vodja skupne občinske uprave je imenovan, če ga potrdita najmanj dve tretjini županov občin ustanoviteljic.
Vodja skupne občinske uprave ima status uradnika na položaju.
Vodja skupne občinske uprave mora imeti univerzitetno izobrazbo ali najmanj visoko strokovno izobrazbo s specializacijo ali magisterijem in najmanj sedem let delovnih izkušenj.
6. člen
Vodja skupne občinske uprave predstavlja upravo, organizira opravljanje nalog uprave, skrbi za izdelavo - realizacijo programa dela ter opravlja vse druge organizacijske naloge, ki so potrebne za redno, pravočasno, strokovno in učinkovito delo.
7. člen
Župani občin ustanoviteljic sprejmejo akt o sistemizaciji delovnih mest v skupni občinski upravi na predlog vodje skupne občinske uprave.
Župani občin ustanoviteljic za odločanje o sklenitvi in prenehanju delovnih razmerij ter o drugih delovnopravnih institutih pisno pooblastijo vodjo skupne občinske uprave, ki mora za to izpolnjevati pogoje po zakonu o javnih uslužbencih.
8. člen
Vodja skupne občinske uprave odgovarja za izvrševanje upravnih nalog, ki spadajo v krajevno pristojnost posamezne občine ustanoviteljice, županu in tajniku te občine, za delo uprave v celoti pa skupaj vsem županom občin ustanoviteljic.
O izločitvi Vodjo skupne občinske uprave ali zaposlenega v upravi odloča tajnik občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada, ki v primeru izločitve Vodjo skupne občinske uprave o stvari tudi odloči.
9. člen
Skupna občinska uprava je neposredni uporabnik proračuna občine, v kateri ima sedež in je opredeljena kot samostojni proračunski uporabnik.
Finančno poslovanje uprave se vodi preko podračuna, odprtega pri Banki Slovenije.
Program dela in finančni načrt za zagotavljanje potrebnih finančnih sredstev sprejmejo občine ustanoviteljice na predlog vodje skupne občinske uprave.
Sredstva za delovanje uprave praviloma zagotavljajo občine ustanoviteljice v razmerju števila prebivalcev posamezne občine do števila vseh prebivalcev občin ustanoviteljic, kolikor se vključene občine za posamezne dejavnosti ne dogovorijo drugače.
Sredstva za delovanje uprave občine ustanoviteljice zagotavljajo v svojih proračunih.
Tekočo dvanajstino sredstev morajo občine ustanoviteljice nakazati do 25. dne v mesecu.
Odredbodajalec za sredstva finančnega načrta skupne občinske uprave je vodja skupne občinske uprave.
Vodja skupne občinske uprave polletno poroča občinam ustanoviteljicam o realizaciji finančnega načrta.
10. člen
Župani občin ustanoviteljic sklenejo sporazum, s katerim podrobneje določijo svoje pravice in obveznosti do uprave, programiranje dela, način poročanja, način financiranja, opravljanje administrativno-strokovnih pomožnih in drugih del za upravo ter druge za nemoteno delo uprave pomembne zadeve.
11. člen
Za začetek dela uprave zagotovi opremo in prostore, ki so bili doslej namenjeni za opravljanje upravnih nalog iz 3. člena tega odloka Mestna občina Ptuj. Podrobnejše obveznosti občin ustanoviteljic iz naslova uporabe tega premoženja dogovorijo župani občin s sporazumom iz 10. člena tega odloka.
12. člen
Uprava začne z delom 01.07.1999.
Uprava prevzame od občin ustanoviteljic upravne naloge in pristojnosti na področjih iz 3. člena tega odloka v obsegu, ki je dogovorjen z vsako občino ustanoviteljico posebej.
13. člen
V kolikor druge občine izrazijo interes, lahko pristopijo k ustanovitvi uprave, če sklep o tem sprejmejo na pristojnem organu občine in se s pristopom strinjajo občine ustanoviteljice.
Vodja skupne občinske uprave opravi preračun zagotavljanja sredstev za delo uprave po drugem odstavku 9. člena tega odloka.
13.a člen
Kolikor občina izrazi interes za izstop iz uprave, mora pisno najaviti izstop vodji skupne občinske uprave in županom občin ustanoviteljic 6 mesecev pred iztekom tekočega leta. Pred izstopom mora poravnati vse nastale obveznosti.
14. člen.
Ta odlok stopi v veljavo, ko ga v enakem besedilu sprejmejo mestni svet in občinski sveti vseh občin iz 1. člena tega odloka in se objavi v uradnih glasilih občin ustanoviteljic ter v Uradnem listu Republike Slovenije.
Pravna podlaga
Predpisi, na katere predpis vpliva
-
Odlok o ustanovitvi skupne občinske uprave občin - neuradno prečiščeno besedilo (1)
Status: Neuradno prečiščeno besediloOrgan: Občinska upravaObjavljeno v: Neuradno prečiščeno besedilo (27.03.2009)Začetek veljavnosti: 28.03.2009Konec veljavnosti: 20.03.2010Tip objave: OdlokVsebina: Ostalo